Nuffnang

Monday 8 December 2014

ULANG TAHUN PERKAHWINAN KE-4

Assalamualaikum. . . .


Sedar tak sedar usia perkahwinan saya dan encik suami dah menjangkau tahun ke-4. Permata hati hampir ke angka tiga. .ameen. .sekarang usia baby dah 6 bulan. .doakan semuanya selamat sepanjang baby dalam perut dan selamat semasa baby lahir nanti.

Kalau orang  tanya pregnant lagi kewww???
Dan saya jawab yaa
Mesti orang terkejut dan akan cakap
pregnant lagi. .
Bukan adik dulu (Faris) kecil lagi kerr
mana ada kecil sama ja jarak Faris dan Fayyadh
Hampir dua tahun jugak
Terima ja la rezeki kan
Tak kan nak tolak rezeki
Dah Allah bagi
Kalau kita dah rancang baik pun
Dah tertulis rezeki kita
Apa boleh kita buat kan

Nanti baby ni lahir, umur saya 27
Umru 27 saya dah ada anak 3 
Ok kan. .
Ramai orang cakap senang muda2 ni dapat anak
Nanti bila dah tua boleh rehat
Betoikan pendapat tu????

Ok berbalik pada ulang tahun perkahwinan
lari tajuk pulak
setiap tahun saya akan sambut tarikh bersejarah ni dengan encik suami
tarikh tukar status mesti semua orang tak kan lupa 
Saya doakan kebahagian ni milik kami sehingga akhir hayat
Terima kasih Allah kurniakan nikmat kebahagian dan jodoh kami sehingga hari ini.
Terima kasih abang sebab sanggup layan semua kerenah ist3mu
Terima kasih menjaga ibu, Fayyadh , Faris dan baby
Terima kasih mak abah besar saya sehingga berjaya dan berumah tangga

setiap tahun tarikh bersejarah jatuh pada hari kerja
Memang masa tu singkat la untuk pergi mana2
tahun ni saya dan encik suami makan kat Alamanda
Memandang dekat dan jimat masa

Tahun ni encik suami pilih makan kat TGI Friday
  tak ramai orang sangat
tempat ni selesa dan yang penting makanan kat sini 
sedap. .sedap dan sedap. .
tahun lepas kat Laman Grill
tapi sayang tak boleh lama2
kena masuk ofis 
tak boleh la menikmati makanan kat sini lama2
Tak apa yang penting
kami dapat luangkan masa
dating sama2







New York Strip Steak
Medium Well
Black Pepper Sauce
Broccoli
Mashed Potato

Grilled Lamb



Molten



Nanti kalau korang teringin tengok hidangan ni
boleh la cuba sendiri tau
tak tipu sedap
ni alamatnya

TGI FRIDAY ALAMANDA


Lot P05, Plaza Level, The Hub, Alamanda Shopping Centre, Jalan Alamanda, Precinct 1 62000 Putrajaya, Wilayah Persekutuan03-8888 6631


No comments:

Post a Comment