Nuffnang

Wednesday 5 March 2014

ULANGTAHUN PERKAHWINAN KE-3

Assalamualaikum.....

Hi, 4 Disember merupakan antara tarikh penting dalam hidup saya. Tak sangka dah tahun ke-3 ulang tahun perkahwinan saya.Selalu kalau ada tarikh2 penting mesti sibuk google idea2  atau  tempat2 menarik.

4 Disember 2014 jatuh pada hari Rabu..dan hari bekerja.Masa ni bolehlah amek kesempatan untuk dating dgn chenta hati.Anak-anak hantar kat taska. 
Pagi rabu, sibuk cari tempat makan yang menarik..tanya kawan2 pejabat.Dorg bagitau  Laman Grill .Restoran ni milik Chef Zubir.Memang sah2 sedap la kan.
Bila dah google2 tempat n maps skali. Saya siap telefon dulu mana tau kena tempah bagai. 

Rupanya kalau nak pergi makan kat situ kena walk in ja..sebab masa makan tengahari tak ramai orang sangat. Mungkin masa makan malam ja kot ramai orang. Bila dah buat keputusan nak makan kat Laman Grill. saya telefon chenta hati bagitau nak makan kat situ.

Kebetulan hari tu,bos cuti plak..boleh lah cabut awai skit.Awai pun saya keluar 12.30pm dari pejabat. Amik masa lebih kurang 15 minit nak sampai Laman Grill.Sampai2 memang tak ramai orang pun tp makanan kat sini, sangat2 berpuas hati dan berbaloi.

Jom layan gambar kat bawah ni.









2 comments:

  1. seryau nak makan...sayang,mcm nak bwk blk msk frame la..

    ReplyDelete
  2. cantik sgt kan. . .cantik + sedap

    ReplyDelete