Nuffnang

Tuesday 22 April 2014

l FAMILY POTRAIT l TMN SAUJANA HIJAU l

Assalamualaikummm. . .

Entri kali ni, saya nak kongsikan Pakej Photo shoot yang sangat murah hanya RM49
Sebenarnya dah lama saya ambil pakej ni. .23 Februari 2014..gambar ni simpan ja
Tetiba rasa nak kongsi, mana tau kalau2 ada yang berminat nak buat pre wedding/post wedding,photo shoot dengan kawan2 ,bersama keluarga tercinta atau pregnancy protrait ke
Sebelum ni saya ada survey. .tapi mana dapat dengan harga yang tersangat murah ni kan

Photo shoot dia kat TAMAN SAUJANA HIJAU, PRESINT 11.
Kat mana tu, saya pun pertama kali pergi situ
Sebelum tu, memang google la kat mana la taman saujana hijau
bila google2. .wow memang cantik dan tak sangka pulak kat Putrajaya ni ada taman macam kat oversea. .kesian kot dok Putrajaya lama dah tapi tak pernah pergi
Che Ta pun pernah ambil gambar kat sini.
blogger terkenal si cantik yuyu zulaikha pun photoshoot pre-wedding kat sini jugak
Serius tempat ni memang cantik



Pagi 23 Februari 2014, encik suami ajak keluar rumah awal sikit. .senang dia kata kalau sampai awal. .menyorok(sarapan) dalam kereta ja. sebelum tu, encik suami belikan makanan kat Petronas Presint 9. Huh!!!Syukur Alhamdulillah sampai awal. .kebetulan pagi tu ada Kayuhan Ceria .1st check- point kat situ. .fuh!!ramai sangat orang yang join. .kagum tengok pakcik2 yang join sekali 
Slot kami untuk photo shoot pukul 10 pagi. .
sementara tunggu en ajib photographer boleh lah saya conteng2 muka dulu
En ajib ni kawan satu pejabat masa saya kat JPA dulu
Masa kami sampai tu, ada juga orang lain yang datang ambil gambar kat situ
Nasib Faris & Fayyadh mood depa ok 
jom layan gambar2 kat bawah ni ya. .

jangan risau,semua prop tu en ajib yang sedia




kesayanganku

panas sangat masa ni







ambil peluang bergambar ber2 sementara anak2 tidur


 KAMI

sepatutnya sejam ja masa photo shoot, tapi lebih kot. .terima kasih en ajib sebab tak berkira ..rasanya kalau lepas photo shoot kami tak ada nak pergi mana2 mesti hampir dua jam kot. kami kena pergi KLIA jumpa mak abah saya pergi umrah ..bagi sesiapa yang kenal en ajib, dia sangat peramah dan mudah nak berkerjasama..nak tau tak...???malam tu,saya post gambar ni kat FB.ada dua tiga orang kawan saya yang ambik pakej ni lepas tengok gambar kami. .
kalau berminat nanti seach kat FB the Rubaai  atau nak terus pm/text/whapsApp di talian
 019-2778684.satu hari en ajib dia buat 6 slot

terimakasihbacablogsaya

####adakah korang pernah alami benda yang sama dengan saya
kalau ada event apa2, mesti pening kepala nak pakai baju apa . .belek2 baju kat dalam almari. .buntu nak pilih baju. .last2 saya pilih baju ni.lama dah tak pakai baju ni. .beli masa pregnant Faris dulu.

No comments:

Post a Comment