Nuffnang

Wednesday 30 December 2015

Marriott Putrajaya

Salam. . .

Sebelum berakhir 2015 nak jugak masukkan entri ni. Sebenarnya plan hari tu nak bawak Fayyadhfarisfudhail pegi Colmar Tropicale Bukit Tinggi. . .tapi memang sedih sangat. .dah naik atas tu. fuhhh!!! ramai betul . ingat yang datang tu untuk melawat atas tu ja. .rupa-rupanya ramai yang bermalam kat situ. Perhatian untuk yang plan untuk ke sana, tolong tempah bilik awal-awal. jangan jadi macam saya. Konon nak walk in ja..tunggu punya tunggu. .memang dah tak ada rezeki untuk bermalam kat sana. Tunggu tu kot la ada yang akan cancel ke. .tapi tak jugak.


Masa dalam perjalanan turun bawah tu, saya google ja hotel-hotel yang berdekatan. penuh jugak. Akhirnya tergerak nak check in kat hotel dekat kawasan Putrajaya juga. hotel Marriott. Memandangkan mode nak bercuti dan bermalam di hotel. kena la tunaikan permintaan anak-anak tersayang. 3F ni memang suka sangat kalau sebut nak tido kat hotel. Saya terus telefon hotel Marriot, alhamdulillah masih ada bilik kosong. .

Setelah meredah kesesakkan lalu lintas, tepat jam 6.00 petang baru kami sampai di lobi hotel. Check in dah lewat ni kena la buat permintaan banyak sikit. Saya minta pemandangan yang cantik...cantik pun kira pemandangan swimming pool la. .lepas tu, minta check out lewat. Nasib diorang layan jugak. 

Bagi yang tercari-cari hotel untuk menginap di Putrajaya. Hotel ni antara hotel yang terdekat dan yang paling menarik sekali. .dekat sangat dengan IOI Mall. .jalan kaki pun dah sampai. Apa yang menarik???Semua menarik la di sini. .tempat makan, swimming pool dan tempat untuk anak-anak bermain. Jom kita layan gambar.




















No comments:

Post a Comment