Nuffnang

Thursday 15 May 2014

SELAMAT HARI GURU

 Assalamualaikum
Salam Jumaat

Selamat Hari Guru saya ucapkan kepada kedua ibu bapa saya kerana mereka lah guru pertama saya yang banyak mengajar dan mendidik saya sejak saya dilahirkan tanpa mereka siapa lah saya. . .
terima kasih mak & abah. .

Selamat Hari Guru juga kepada 

dua orang kakak ku yang bergelar pendidik
Kak Hanim (berkhidmat di Bintulu, Sarawak) dan Kak liza(berkhidmat di Pendang, Kedah)

cikgu/pensyarahku semasa di
Pasti,Kg Pokok Asam, Pendang Kedah
SK Pokok Asam
SMK Kubur Panjang
SMT Pendang
Politeknik Tunku Syed Sirajuddin, Ulu Pauh, Perlis

dan kepada sesiapa yang bergelar ibu bapa
Sebenarnya kita juga merupakan pendidik
Pendidik kepada anak2 kita

SELAMAT HARI GURU juga saya tujukan khas untuk suami tercinta
kerana banyak mengajar saya untuk menjadi ibu kepada anak2 kita
dan menguruskan rumah tangga yang kita bina selama ni.

dan Selamat Hari Guru untuk cikgu2 di seluruh Malaysia

Terima kasih cikgu!!!!!!

No comments:

Post a Comment