Nuffnang

Wednesday 11 June 2014

PRE-LOVED ITEM

Salam semua . . .

Hari ni saya nak pre-loved beberapa helai baju kesayangan saya. . .
Sebenarnya saya masih sayangkan semua baju2 ni tapi apa kan daya semuanya baju kurung moden.
Cuma ada sehelai ja dress. .dress ni pun saya beli untuk pakai masa pregnant. .
Pakai pun 2 3 kali ja. .masih cantik lagi. . .masa tu pantang Poplook kuar baju baju nak ja beli. . .
Biasalah semua baju2 saya tempah sebelum saya disahkan saya pregnant anak kedua. . .
Sekarang saya masih bf anak kedua saya , Faris. . .
So, agak susah la kalau pakai baju kurung moden. .
Sebab tu saya terpaksa lepaskan baju kesayangan saya ni. .
Ada tak sesiapa2 yang berminat. .
Jangan risau kesemua baju2 saya ni masih dalam keadaan elok 
Maklum lah ada beberapa helai baju tu saya pakai dalam 5 6 kali ja. .


Perhatian :)

pastikan orang2 yang betul berminat untuk beli ja. . .
jangan la sekadar nak main2 order ja. .kesian kat orang yang betul2 berminat
jangan risau tau condition baju2 ni, insyallah masih ok lagi
saya akan utamakan orang yang mula2 email dulu
Pembayaran boleh dibuat melalui Maybank, Bank Islam atau CIMB
Tempahan hanya sah dalam masa 24 jam sahaja
Harga termasuk postage pos laju
Berminat pm saya laju2 ok
jangan malu dan jangan segan
Berminat???
PM maklumat ini kat saya tau
l Nama l Alamat l Code baju l email l no Telefon l


kakak/adik/cik/puan/cantik/maness belecas bolehlah 
 emailkan kat saya 
wanhamizah88@gmail.com


wh01
9/10
full lining
RM80
size S

who2
9/10
RM80
Size S

wh03
9/10
RM60
Size S

wh04
9/10
RM55
size S

wh05
6/10
RM55
size S

wh06
9/10
Brand : Poplook
RM50
saya beli size S
Tapi bila pakai mcm size M


wh07
9/10
RM55
size S

wh08
5/10
RM60
size S
terima kasih ya jamu mata kat sini. . .
amacam ada yang berkenan tak . .

No comments:

Post a Comment