Nuffnang

Sunday 25 January 2015

RADIUSITE & DREEMIKA BANGI

Salam






24 Januari 2015, hari yang ditunggu2 dah pun tiba
Dapat ja tau Radiusite nak bukak kat Bangi
Saya kot antara orang yang tumpang gembira
Sebelum ni nak pegi kena terjah  seksyen 7 Shah Alam
Lepas ni Calaqisya pun nak bukak kat Bangi jugak
Saya dah bagi tau encik suami siap2 tarikh tu
Encik suami kena bawak saya pegi Radiusite
Pembukaan tu bermula pada pukul 10 pagi - 8 malam
Saya tak dapat pegi seawal jam 10 pagi
Dah pukul 11 lebih baru sampai 
Opppss...jap. .mesti korang nak tau kat mana kan
Senang ja nak pegi, cari dulu PKNS Bangi
Bangi Sentral ni dekat ja dengan PKNS
Atau pun sesiapa yang selalu pegi SBU Bangi
Radiusite ni kat kawasan yang sama ja
Cuma di bangunan2 baru depan SBU Bangi







Saya sampai2 tu tengok orang dah ramai dalam khemah menunggu
Sambil menunggu tetamu dihidangkan dengan jamuan ringan
Untuk halwa telinga,tetamu didendangkan lagu2 daripada Caliph Buskers
Tengok orang ramai, mula tu dah putus asa takut tak sanggup menunggu
Tapi saya turun juga kereta cuba nasib. .minta hero sulung teman
Alhamdulillah rezeki ibu mengandung. . .terus boleh masuk 
Tak yah amek nombor giliran dan terus boleh shopping

Masuk2 dalam butik, dah rambang mata tengok semua koleksi yang ada
Niat nak beli dress ja. .tengok shawl shantek2 terus berkenan
Memandang ramai sangat orang. . saya amek ja tak cuba dulu baju
Lama jugak tunggu nak bayar, Fayyadh pun bagi kerjasama 
Lega ibu,sempat sambar 2 helai dress dan 3 helai shawl
Terima kasih encik suami tunaikan permintaan ibu mengandung
Lepas dah siap shopping, Fayyadh minta nak makan pizza
Zaaasss terus pegi makan pizza kat Warta Bangi





terima kasih staff Radiusite/Dreemika
Atas layanan mesra dan kerjasama yang diberikan walaupun penat
owner radiusite -ika
sangat peramah dan tak sombong pun
Insyallah nanti kalau ada dress yang cantik
saya datang beli lagi
baju raya 2 tahun berturut2 saya masih setia dengan koleksi dreemika






No comments:

Post a Comment